تلویزیون به دلیل هزینه بالای که به خود اختصاص می‌دهد و شاهد آن هستیم سبب شده است تا نگهداری از این جعبه رنگی کار با اهمیتی به نظر برسد. مخصوصاً اگر بخواهیم از صفحه و بدنه آن محافظت کنیم. محافظ پلکسی تلویزیون یک جزء مهم و جدای ناپذیر در صفحات نمایشگر است که برای جلوگیری از هرگونه آسیبی نصب می‌شود.

شما برای دریافت این محافظ‌های تلویزیونی می‌توانید در این وبلاگ از سایت رویال پلاست با ما همراه باشید.

محافظ پلکسی تلویزیون چیست؟

این محافظ‌های پلکسی در واقع صفحات شیشه‌ای نازکی هستند که از صفحات حساس تلویزیون در مقابل آسیب‌های وارده در نقش یک دژ دفاعی را بازی می‌کنند. صفحات پلکس در واقع صفحات شفافی هستند که با تکنولوژی بروز امروزه برای هر صفحه‌نمایشگری ساخته شده‌اند.

محافظ پلکسی تلویزیون چیست؟

چگونه از تلویزیون در برابر آسیب محافظت کنیم؟

اگر می‌خواهید بر طول عمر صفحه‌نمایشگر تلویزیون خود بیفزاید می‌توانید به طور منظم صفحه‌نمایش خود را گردگیری و پاک کنید. دقت داشته باشید که دستمالی که با آن گردگیری می‌کنید خشک باشد. شما با نصب دستگاه‌های ولتاژ باکیفیت بالا می‌توانید نوسانات الکتریکی که به یک مسئله مهم برای دستگاه‌های الکترونیکی تبدیل شده‌اند را تحت کنترل خود قرار دهید.

تلویزیون را در محیطی قرار دهید که شرایط آب‌وهوای به آن آسیب وارد نکند. از موقعیتی که تلویزیون خود را قرار داده‌اید آرامش خاطر داشته باشید و موقعیتی را پیدا کنید که ایمن باشد تا در هنگام راه‌رفتن مانعی ایجاد نکند.

ورق پلکسی گلاس

پلکسی گلاس

محافظت از صفحه ال‌ای‌دی تلویزیون

برای محافظت از صفحات ال‌ای‌دی تلویزیون می‌توانید به روش‌های زیر عمل کنید:

در قدم اول شما باید استفاده از مواد شیمیایی خشن تمیزکننده صفحه جلوگیری کنید. مواد شیمیایی ممکن است برای رنگ‌دانه‌های نمایشگر خطری جدی محسوب شود.

در قدم دوم بهتر است تلویزیون خود را به طور مرتب گردگیری کنید تا گردوغبار به داخل تلویزیون نفوذ نکند.

برای قدم سوم باید از پایه‌ها و تثبیت‌کننده‌ها استفاده کنید. ازآنجایی‌که نمایشگرهای خانگی بدون برق‌کار نمی‌کنند استفاده از محافظ برق نیز مهم است. هنگام وصل کردن کنسول‌های بازی ویدئویی هم مراقب باشید.

محافظت از صفحه ال‌ای‌دی تلویزیون

صفحات پلکسی قویی

شما تصمیم‌گیرنده هستید که صفحات تلویزیونی شما به چه میزان محافظتی نیاز دارد. محافظ‌های صفحه از دو ماده کاملاً متفاوت با نام شیشه سکوریت و پلاستیک مونتاژ می‌شوند.

نسخه‌های شیشه سکوریت سخت‌تر هستند، بنابراین محافظت بیشتری در برابر خراش و ضربه ارائه می‌دهند، اما هزینه بیشتری دارند. صفحات پلکسی تلویزیون جزء این دسته هستند.

آیا می‌توانید محافظ صفحه‌نمایش را خود روی تلویزیون قرار دهید؟

اگر خودتان در منزل قصد تعویض یا نصب محافظ پلکسی تلویزیون را دارید نیاز است که فقط بسته‌بندی را باز کنید و محافظ صفحه جدید خود را به تلویزیون صفحه تخت خود وصل کنید. مانند هزاران نفر در سراسر دنیا از راحتی کامل نصب لذت ببرید. صفحات بر روی بلندگو قرار نمی‌گیرند و ظاهری کاملاً زیبا به نمایشگر شما می‌دهند.

صفحات پلکسی قویی

رعایت چند نکته در هنگام نصب!

استفاده از محافظ صفحه نمایشگر چیزی نیست که عجله کنید. باید مراقب باشید که از گیرافتادن گردوغبار یا حباب‌های هوا بین صفحه نمایشگر و محافظ خود جلوگیری کنید، بنابراین اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را داشته باشید، باید دستورالعمل‌ها را به‌دقت دنبال کنید.

اکثر محافظ‌های صفحه با دستمال‌های تمیزکننده، پارچه‌های بدون پرز و پدهای چسبنده کوچک برای ازبین‌بردن لکه‌های گردوغبار یا قراردادن محافظ دقیقاً ارائه می‌شوند، اما حتی در این صورت هم ذرات عادت دارند که به‌صورت مخفیانه از بین بروند.

مزایای صفحات پلکسی تلویزیون

ما برای اطمینان دادن به شما به‌منظور استفاده از این صفحه پلکسی تلویزیون دلایلی را گرد هم آورده‌ایم. دلیل اول که به آن اشاره می‌کنیم قابل تمیزکردن هستند. صفحات پلکسی تلویزیون به دلیل جنس سازه‌هایشان می‌توانند به‌راحتی پاک بشوند. صفحات سکوریتی غیرقابل‌شکستن هستند. این موضوع نشان‌دهنده مقاومت بالا است. دژهای دفاعی کاملاً نامرئی هستند و هیچ خللی در رنگ و شفافیت نمایشگرها ایجاد نمی‌کند.

محافظت از تلویزیون در برابر کودکان

کودکان به دلیل حس کنجکاوی ممکن است به تمام اشیا در اطراف خود مخصوصاً این جعبه‌های رنگی متحرک دست بزنند. کارهای که می‌توانید برای جلوگیری از بروز هر خطری در جهت حفظ کودک و تلویزیون خود انجام دهید، همیشه تلویزیون خود را به دیوار نصب یا وصل کنید. اگر به دیوار نصب نمی‌کنید و تلویزیون خود را روی پایه قرار می‌دهید، تلویزیون را توسط یک‌بند ایمنی به دیوار وصل کنید. از تسمه‌ها می‌توانید برای تلویزیون، کمد، قفسه کتاب و اساساً هر چیزی که ممکن است واژگون شود و روی کودک بیفتد استفاده کنید.

آیا صفحات پلکسی تلویزیون ارزش خریدن دارند؟

آیا صفحات پلکسی تلویزیون ارزش خریدن دارند؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که بله محافظ صفحه‌نمایش ضروری است! محافظ صفحه پلکسی تلویزیون یک راه عالی و کم حاشیه برای محافظت از صفحه‌نمایش آسیب‌پذیر دستگاه شما است. این صفحات نامرئی غیر قابل شکننده به‌عنوان یک سپر در برابر خراش‌های کلید و ضربه‌های تصادفی عمل می‌کند و در بسیاری از موارد، شوک ناشی از سقوط مرگبار را جذب می‌کند.

محافظ صفحه شیشه‌ای بهتر است یا پلاستیکی؟

عوامل زیادی ممکن است بر تصمیم شما تأثیر بگذارد، اما باتوجه‌به موارد ذکر شده، مشخص است که به‌طورکلی محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای بهترین انتخاب خواهد بود. قراردادن آن‌ها روی صفحه نمایشگر آسان‌تر، استفاده بهتر و محافظت بیشتری همراه خود دارد.

چگونه از ترک خوردن تلویزیون جلوگیری کنم؟

از سوی، تلویزیون‌های مدرن دارای صفحه‌نمایش‌هایی هستند که از اکریلیک یا نوع دیگری از پلاستیک باکیفیت ساخته شده‌اند و در برابر خراش مقاوم نیستند و نمی‌توانند در برابر ضربه‌های تصادفی مقاومت کنند.

برای محافظت از سرمایه‌گذاری خود در تلویزیون باکیفیت بالا و محافظت از صفحه‌نمایش، از محافظ صفحه‌نمایش پلاسما، محافظ پلکسی تلویزیون LED یا LCD استفاده کنید.

چگونه محافظ صفحه تلویزیون را تمیز کنیم؟

از آنجای که محافظ تلویزیون برای جلوگیری از لک و چربی نصب می‌شود حائز اهمیت است که برای دید بهتر گاهی این صفحه‌ها تمیز بشوند.

محافظ‌های صفحه تلویزیون را باید با آب تمیز و ولرم یا یک پاک‌کننده خوب مانند پاک‌کننده اکریلیک برلیانیز و یک‌پارچه میکرو فیبر تمیز کنید. از محصولات تمیزکننده پنجره یا سایر مواد شیمیایی استفاده نکنید زیرا به‌مرورزمان محافظ صفحه تلویزیون صاف را تیره‌وتار می‌کنند.

وبلاگ محافظ صفحه پلکسی تلویزیون باهدف آگهی دادن به شما برای استفاده صحیح از این صفحه‌های محافظ نوشته شده است. صفحات محافظ پلکسی تلویزیون همان‌طور که از نامش پیداست برای محافظت بیشتر در مقابل هرگونه آسیب‌دیدگی تعبیه شده‌اند. این صفحات مقاومت بالایی دارند و برای تمیزکردن لک بر روی آنها نیاز به اقدامات خاصی ندارید.

ورق پلکسی گلاس