رول پی وی سی خشک

پی وی سی خشک

رول پی وی سی خشک، ماده ای است که تعادل خوبی از سفتی، مقاومت در برابر ضربه، پایداری UV و عملکرد UL را فراهم می کند. از این ماده بیشتر در ساخت لوله و در درب و پنجره های پروفیلی استفاده می شود. پی وی سی خشک را می توان جایگزین مناسبی برای فلز و چول در نظر گرفت. افزودن یک نرم کننده به PVC، آن را بسیار انعطاف پذیر خواهد کرد. پی وی سی خشک با نام UPVC نیز شناخته می شود که در ادامه به بیان جزئیات آن می پردازیم. همراه ما باشید.

آشنایی با پی وی سی خشک (UPVC)

UPVC در واقع همان پلی ونیل کلراید است.  در uPVC از پلاستیزر استفاده نشده که باعث سفت‌تر شدن آن می‌شود. از این رو قبل از عبارت PVC از U (به معنی پلاستیک نشده) استفاده می کنند. پی وی سی خشک  به عنوان یک ترکیب سفت و سخت برای ساخت و ساز عالی است؛ زیرا بسیار قوی و بادوام بوده و در عین حال، وزن بسیار کمی دارد. حتما شنیده باشید که پی وی سی خشک با محیط زیست سازگار نیست! این یک تصور کاملا اشتباه است. سالانه بیش از 30000 تن از آن در سراسر اروپا بازیافت می شود. UPVC اولین بار در سال 1935 تولید شد. اضافه کردن برخی از افزودنی ها، ویژگی های خاصی را به این ماده می بخشد.

فروش رول پی وی سی خشک

فروش رول پی وی سی خشک در رویال پلاست

رول پی وی سی خشک یک پلیمر مصالح ساختمانی کم تعمیر است که به عنوان جایگزینی برای چوب های رنگ شده، قاب پنجره ها و رکاب ها یا جایگزینی پنجره های تک جداره قدیمی استفاده می شود. این محصول کاربردی در انواعی از ضخامت ها و ابعاد با بهترین کیفیت در فروشگاه رویال پلاست موجود است.  وکیوم فورمینگ، صنایع بسته بندی و جعبه از مهم ترین کاربردهای آن محسوب می شود. بهترین پی وی سی خشک با بهترین قیمت در رویال پلاست منتظر شماست!

مهم ترین تفاوت PVC و UPVC

تفاوت اساسی بین این دو نوع پلیمر در استفاده از نرم کننده ها است: PVC حاوی نرم کننده بوده در حالی که رول پی وی سی خشک اینطور نیست. نرم‌کننده‌ها، PVC را نرم‌ و انعطاف‌پذیرتر می‌کنند، به این معنی که پی وی سی برای کابل‌ها، اسباب‌بازی‌ها، پرده‌های دوش و حتی لباس‌ ایده آل عمل می کند. در مقابل، uPVC سخت و سفت بوده، بنابراین برای مواردی مانند قاب پنجره و لوله مناسب خواهد بود.

کاربردهای رول پی وی سی خشک

پلی وینیل کلراید (PVC) در انواع خشک و نرم وجود دارد. پی وی سی خشک نوعی ترموپلاستیک محسوب می شود. این محصول در ساخت و ساز، بسته بندی مواد غذایی و غیر خوراکی، تابلوها و کارت های بانکی مورد استفاده قرار می گیرد. پی وی سی به دلیل مقاومت عالی در برابر شعله، استحکام و مقاومت در برابر ضربه شناخته شده است. هزینه نسبتا پایین، مقاومت بیولوژیکی و شیمیایی و کارایی فوق العاده، پی وی سی را برای استفاده در مکان هایی که احتمال خوردگی فلز بالاست، ایده آل کرده است. طیف گسترده ای از رنگ ها، ضخامت، اندازه و کیفیت پی وی سی در فروشگاه رویال پلاست موجود است. یک مشاور با تجربه از گروه رویال پلاست، می تواند به شما در انتخاب ویژگی های مورد نظر کمک کند.

پی وی سی خشک و پلی استایرن شبیه هستند. البته تعیین تفاوت بسیار دشوار است، اما فرآیندهای تولید پی وی سی سخت آسان تر و بادوام تر از همتای استایرن است.  از رول پی وی سی خشک می توان در بسته بندی برای قرص، شیرینی، مواد غذایی، شیشه، مصالح ساختمانی، درب ظرف، محصولات آرایشی و بهداشتی و… استفاده کرد.

کاربردهای رول پی وی سی خشک

مزایای استفاده از رول پی وی سی

وینیل خشک در برابر ترک خوردن مقاوم بوده و می توان در محیط های سخت از آن استفاده کرد. علاوه بر این، رول پی وی سی خشک به دلیل مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، به خوبی می تواند در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار گیرد. پی وی سی، امکانات ارزشمندی مانند محافظت در برابر اشعه یو وی، مقاومت در برابر ضربات، عبور نور با کیفیت بالا و… را در اختیار ما قرار می دهد.

خرید و قیمت pvc خشک

استفاده از پلیمرهای ترموپلاستیک بیش از هر زمان دیگری افزایش پیدا کرده است. این ماده حاوی فتالات یا BPA نیست و محصولی ایمن برای محیط زیست محسوب می شود. راندمان انرژی بالا، افزایش طول عمر تا چند دهه، مقاومت در برابر ضربه، امکان بازیافت و… هرکسی را ترغیب به خرید رول پی وی سی می کند. فاکتورهای متعددی در قیمت پی وی سی خشک دخیل هستند. اما در رویال پلاست، بهترین محصولات با مناسب ترین قیمت به شما عزیزان تقدیم خواهد شد. سئو سایت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *