میلگرد پلکسی گلاس

میلگرد پلکسی گلاس

استفاده از شیشه با ورود پلکسی گلاس به عرصه صنعت، محدودتر شده است. این ماده با ارزش، توجه تعداد زیادی از افراد را به خود جلب کرده و امروزه در طرح ها و اندازه های مختلفی تولید می شود. در برخی از منابع، از پلکسی گلاس با نام آکریلیک یاد می کنند. یکی از رایج ترین اشکال این ماده، میلگرد پلکسی گلاس است که در اسباب بازی ها، دستگاه های جراحی، نمایشگاه های موزه، طراحی محصولات، تجهیزات آزمایشگاهی، مبلمان منزل و… کاربرد زیادی دارد. رویال پلاست، فروشگاه تخصصی انواع رول پی وی سی، میلگرد و ورق های پلکسی گلاس، پلی کربنات و…. در خدمت شماست تا با ارائه خدمات ویژه، بهترین ها را برای شما رقم بزند. همراه ما باشید.

آشنایی با پلکسی گلاس یا آکریلیک

از زمانی که این ماده بیش از هشتاد و پنج سال پیش توسط دکتر Otto Röhm و تیم تحقیقاتی او توسعه یافت، در طیف گسترده ای از پروژه ها استفاده شد. پلکسی گلاس، یک رزین مصنوعی است که از پلیمریزاسیون متیل متاکریلات تولید می شود.این ماده اغلب به عنوان جایگزینی برای شیشه در محصولاتی مانند پنجره های نشکن، نورگیرها، تابلوهای نورانی و سایبان های هواپیما مورد استفاده قرار می گیرد. علیرغم اینکه پلکسی گلاس از پلیمریزاسیون متیل متاکریلات ( یک محرک سرطان زا) تشکیل می شود، اما قابل بازیافت بوده و به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند. همچنین، سازگاری زیستی این ماده با بدن به قدری بالاست که در علم پزشکی به نام سیمان استخوان شناخته می شود.

آشنایی با پلکسی گلاس یا آکریلیک

میلگرد پلکسی گلاس

پلکسی گلاس که دانشمندان آن را PMMA می نامند، یک پلاستیک شفاف است.  مانع شفاف در پیست یخ که مانع از برخورد توپ هاکی در صورت طرفداران هاکی می شود از پلکسی گلاس ساخته شده است. پلکسی گلاس در شکل های مختلفی عرضه می گردد که یکی از آن ها میلگرد پلکسی گلاس است.

 امروزه، استفاده از لوله و میلگردهای پلکسی گلاس بسیار گسترش یافته است؛ زیرا مقاومت بهتری نسبت به سایر موارد مانند شیشه دارند و در رنگ ها و اندازه های مختلفی عرضه می شود. رایج ترین ارتفاع میلگرد پلکسی گلاس دو متر است. یکی از مهم ترین خاصیت های میلگرد پلکسی گلاس، شفاف بودن آن می باشد. به همین دلیل در اکثر موارد به جای شیشه استفاده می شود. میلگردهای پلکسی به راحتی قابل برش هستند و می توانید طرح مورد نظر را بر روی آن اجرا کنید. این محصولات معمولا در سطح مقطع دایره ای تولید می شوند اما به طرح های دیگر مانند مربه، مثلث، مستطیل و… نیز قابل سفارش هستند.

 

کاربرد و ویژگی میلگرد پلکسی گلاس

این محصول در انواع رنگی و شفاف قابل سفارش است. از مهم ترین کاربردهای آن می توان به استفاده در کالاهای صنعتی، آزمایشگاه های علوم پزشکی، جعبه های آرایشی، تابلوهای تبلیغاتی، انواع قفس، مبلمان مدرن و به روز و… اشاره کرد.

 شرایط سخت آب و هوایی، باران، برف، طوفان و… به مرور زمان ممکن است به شیشه آسیب وارد کند. اما امروزه استفاده از پلکسی گلس تمامی این مشکلات را حل کرده است. همچنین، میلگرد پلکسی نسبت به سایر محصولات قیمت مناسب تری دارد. مقاومت حرارتی بالا، استحکام در برابر ضربه، طراحی زیبا و منحصر به فرد و مقاومت در برابر اشعه های ساطع شده از خورشید یا نورهای مصنوعی سبب می شود که امروزه بیشتر افراد به سمت خرید پلکسی گلاس حرکت کنند. چگونه میتوان یک محصول باکیفیت پیدا کرد؟ پلاست رویال با سال ها تجربه در عرصه تامین کالا در صنایع مختلف پلیمری، ساختمانی، و صنعت چاپ و تبلیغات به همراه نیرو های جوان و مجرب، در خدمت شماست تا قدمی بزرگ در عرصه تامین کالا بازار به ارمغان بیاورد.

کاربرد و ویژگی میلگرد پلکسی گلاس

چرا این محصول را انتخاب کنیم؟

  • مقاوم در برابر خوردگی: این پلیمر تقویت شده در برابر خوردگی، استحکام بالایی نسبت به شیشه از خود نشان می دهد. میلگرد های پلکسی گلاس یک راه حل جامع در برابر خوردگی هستند.
  • عمر طولانی: میلگرد پلکسی، راهی مقرون به صرفه برای دستیابی به عمر طولانی در پروژه شما است. با استفاده از پلکسی گلاس، نه تنها می توانید در درازمدت در هزینه صرفه جویی کنید، بلکه پروژه خود را کاملاً مستحکم خواهید کرد.
  • کاربرد بسیار گسترده: میلگرد پلکسی گلاس را می توان در طیف گسترده ای از کاربردها از جمله تابلوهای تبلیغاتی، صنعت هواپیما و تجهیزات پزشکی استفاده کرد.

رویال پلاست، انتخابی ایده آل و مقرون به صرفه

قیمت میلگرد پلکسی گلاس با توجه به نوع کیفیت و اندازه های آن متفاوت خواهد بود. برای خرید میله پلاستیکی شفاف برای عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. اگر در این باره اطلاعات کافی ندارید، حتما به رویال پلاست مراجعه کنید. خدمات پلاست رویال تنها به فروش محدود نمی شود. شما میتوانید برای مشاوره اجرای سقف کاذب،دیوار پوش، میلگرد پلکسی گلاس، پلی کربنات و… با ما در ارتباط باشید. پلاست رویال تولید کننده برتر انواع ورق، میلگرد و لوله پلکسی گلاس و… با ارائه بهترین خدمات در خدمت شما خواهد بود.

 

آشنایی با پلکسی گلاس یا PMMA
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *