ورق پلی کربنات دو جداره

پلی کربنات دو جداره

پلی کربنات، از جمله پلیمرهای پرمصرف در سطح جهان است که به شکل های مختلفی تولید و عرضه می شود. یکی از این اشکال، ورق پلی کربنات دو جداره است که در اصطلاح Twin Wall Polycarbonate نام دارد. ممکن است تعدادی از افراد، کیفیت ورق پلی کربنات و آکریلیک (پلکسی گلاس) را یکسان بدانند. هر دو ورق پلیمری و پلاستیکی هستند، اما با استفاده از اجزای مختلف تولید می شوند؛ به این معنی که ورق های تولید شده نهایی بسیار متفاوت خواهند بود. پلی کربنات یک ماده عملاً نشکن بوده و شکل آن با اکریلیک بسیار متفاوت است. امروزه استفاده از ورق پلی کربنات دو جداره بسیار گسترش یافته است. رویال پلاست مفتخر است تا با ارائه ورق پلی کربنات با کیفیت به شما مشتریان عزیز، تجربه یک خرید آسان و مطمئن را برای شما رقم بزند.

 

ورق پلی کربنات دوجداره چیست؟

پلی کربنات دو جداره، یک محصول پلیمری چند جداره اکسترود شده است که برای کاربردهایی که در آن ها استحکام و هزینه مهم است، ایده آل عمل می کند. ورق دو جداره به دو قطعه پلی کربنات خارجی اشاره دارد که توسط یک تکیه گاه پلاستیکی داخلی به هم متصل شده اند. در نتیجه دو ورقه به موازات یکدیگر قرار می گیرند. این روش لایه‌بندی به طور فزاینده‌ای استحکام و توانایی آن را برای تحمل وزن افزایش می‌دهد. این ماده دارای مقاومت ضربه ای 200 برابر بیشتر از شیشه و 8 برابر بیشتر از اکریلیک است. 1/6 وزن شیشه و 1/3 وزن اکریلیک را داراست. این ماده در هنگام برش، اره یا سوراخ کردن، ترک نمی خورد یا شکافته نمی شود. لایه اکسترود شده ورق را از معرض اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. ورق پلی کربنات دو جداره با دوام بوده و فرآیند نصب بسیار بسیاری آسانی دارد.

در رویال پلاست تمام ورق های پلی کربنات دوجداره ما دارای کیفیت نوری و مقاومت در برابر ضربه بسیار بالایی هستند. تمام ورقه های رویال پلاست در اندازه های مختلف مطابق با نظر شما ارائه می شود.

مزایای استفاده از PC

  • وزن سبک ورق پلی کربنات، دوام آن را به خطر نمی اندازد. از آنجایی که وزن سبکی دارد، به راحتی قابل حمل است و در نتیجه امکان نصب آسان در سازه ها را فراهم می کند. علاوه بر این، می توان آن را به راحتی با استفاده از ابزارهای معمولی برش داد. این ورق ها بسیار انعطاف پذیر هستند.
  • پلی کربنات های دو جداره دارای ظرفیت 85 درصد انتقال نور هستند. هنگامی که در گلخانه ها استفاده می شود، به پخش بهتر نور کمک می کند تا آفتاب سوختگی گیاهان را کاهش دهد.
  • ورق های دو جداره هوا را بین 2 جداره محبوس می کند که تا 50 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی را نسبت به ورق های تک جداره افزایش می دهد.
  • ورق های دو جداره کاملاً در برابر آتش مقاوم بوده و هیچ گونه گاز سمی از خود خارج نمی کنند. بنابراین می توان به راحتی از این ورق ها در مکان هایی که مستعد آتش سوزی هستند استفاده کرد.

کاربرد ورق پلی کربنات

  • از قدیم الایام از شیشه برای ساخت گلخانه استفاده می شد که امروزه به دلیل خواص و مزایای منحصر به فرد آن با پلی کربنات جایگزین شده است. پانل های گلخانه ای پلی کربنات بادوام هستند و همچنین به توزیع یکنواخت گرما در سراسر منطقه کمک می کنند.
  • می توانید به راحتی پانل های پلی کربنات را در اتاق های خود نصب کنید تا از آنها به عنوان پارتیشن بندی استفاده کنید. آنها نه تنها به راحتی نصب می شوند، بلکه نشکن و بادوام هستند.
  • نورگیرهای ساخته شده از ورق های پلی کربنات دوجداره مقاومت بسیار بالاتری در برابر ضربه نسبت به شیشه دارند و بر خلاف شیشه ۱۰۰% اشعه UV را مسدود می کنند. به همین دلیل می توان در شرایط آب و هوایی سخت از آن استفاده کرد.

ورق های دوجداره تولید شده توسط رویال پلاست جدای از چهار کاربرد فوق، در آلاچیق ها، اسکله ها، سقف ورزشگاه ها و سقف ایستگاه های راه آهن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین، اگر شما نیز به دنبال خرید این ماده بادوام برای هر یک از این اهداف هستید، می توانید با رویال پلاست تماس بگیرد تا بهترین ورق های پلی کربنات دوجداره در اختیار شما قرار بگیرد.

قیمت ورق پلی کربنات

هر چه یک ورق دارای لایه های بیشتری باشد، ضخامت بیشتری نیز خواهد داشت. معمولا، ورق های دوجداره 4 میلی متری و 6 میلی متری برای گلخانه ها و سوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. ورق پلی کربنات 10 میلی متری برای کانکس، آلاچیق و سوله نیز مناسب هستند. اگرچه می‌توان از پلی کربنات نازک‌تری برای سوله‌ها استفاده کرد، اما این مورد کاملا به نظر شما بستگی دارد. ورق‌های پلی کربنات ضخیم‌تر مانند ورق‌های 25 میلی‌متری، 32 میلی‌متری و 35 میلی‌متری بیشترین میزان ضخامت را داشته و برای سقف باغ‌ها ایده آل عمل می کنند. کیفیت شفاف آن نور را از خود عبور می دهد. تمامی ورق های پلی کربنات دوجداره رویال پلاست به بهترین کیفیت مجهز هستند. برای مشاوره و خرید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

لینک های مرتبط سایت

ورق پلی کربنات تخت

میلگرد پلی کربنات

فیلم پلی کربنات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *