لایت باکس‌ها مانند بنرهای تبلیغاتی با هدفی مشترک اما با اندک تفاوتی از بنر‌ها مانند نورپردازی ساخته می‌شوند. لایت باکس‌ها به دلیل جذابیت خیره‌کننده خود در فروشگاه‌های بزرگ و لوگوهای تجاری بسیار پرکاربرد هستند. این وبلاگ باعنوان ساخت لایت باکس‌ها سعی در دادن توضیحاتی بیشتر برای افزایش اطلاعات شما در سایت رویال پلاست نوشته شده است.

ساخت لایت باکس چگونه است؟

لایت باکس‌ها از اجزاءی متفاوتی ساخته می‌شوند. به طور مثال از فلزهای آلومینیومی یا ام‌دی‌اف برای قاب دور لایت باکس و بخش نورپردازی به سلیقه افراد بستگی دارد که بیشتر آنها برای روشنایی از LED استفاده می‌کنند.

این جعبه‌های تبلیغاتی زیبا با ظاهری جذاب در روند فروش و جلب‌توجه اقدام بسیار بزرگی بوده است. شما برای ساخت لایت باکس می‌توانید به شرکت بزرگ رویال پلاست ثبت سفارش انجام دهید.

لایت باکس‌ها در صنعت جذب مشتری

امروزه با پیشرفت‌های اخیر در صنعت جذب مشتری، لایت باکس‌های LED به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی مهم است که محبوبیت پیدا کرده‌اند و دلیل خوبی نیز برای این حجم از محبوبیت هم دارند. لایت باکس‌ها در واقع یک طرح گرافیکی هستند با اندازة دلخواه شما که دارای نور پس‌زمینه یا لبه روشن است و سپس در یک تابلو در کنار یکدیگر می‌نشیند.

جعبه‌های تبلیغاتی یک جلوه بصری پویا ایجاد می‌کنند که می‌تواند حتی در نور کم جلب‌توجه کنند و آن را به‌وضوح برجسته و درخشان نشان همگان دهد. سپس، این محصولات پرجنب‌وجوش به شما این امکان را می‌دهند که طرح خود را زنده کنید، و در افزایش آگاهی محصول، خدمات و برند بسیار مؤثر واقع شوید و آن را به یک ابزار تبلیغاتی بسیار قدرتمند تبدیل کنید.

ساخت لایت باکس

مزایایی لایت باکس در تبلیغات فروشگاهی

لایت باکس‌ها این امکان را به شما می‌دهند که هر تصویری را که می‌خواهید به نمایش بگذارید، خواه یک عکس تبلیغاتی از آخرین محصول خواه خدمات شما که می‌تواند بر روی آن قرار گیرد. گاهی بعضی فروشگاه‌ها برای اعلام پیشنهادهای ویژه تیم خود از این لایت باکس‌ها استفاده می‌کنند.

مزایای لایت باکس

با ساخت لایت باکس‌ها می‌توانید تقریباً درصد بالای از فروش را در میان رقبا نصیب خود کنید. اولین مزایای که به آن اشاره کنیم آگاهی از برند را به حداکثر می‌رساند. طراحی زیبا و جلوة ویژه لایت باکس‌ها چشم‌ها را به خود خیره می‌کند در نتیجه در ذهن شما این تصویر برای طولانی‌مدت برجای می‌ماند. بازار امروز به‌شدت از تبلیغات اشباع شده است و این محیط پرسروصدا باعث می‌شود کسب‌وکارشما از بقیه رقبا متمایز بشود.

دومین مزایای که به آن می‌پردازیم مقرون‌به‌صرفه بودن این لایت باکس‌ها است. فرض کنید تبلیغ خاصی دارید یا فصلی در حال پایان است و زمان تغییر دکوراسیون شما فرارسیده است چه باید کرد؟ در این شرایط دیگر نیاز نیست شما با پرداخت هزینه‌های گزاف پوسترها و نمایشگرهای سنتی خود را تغییر دهید. کافی است که فقط تصویر این جلوه بصری را تغییر دهید.

انعطاف‌پذیری بنرهای تبلیغاتی

در ساخت لایت باکس‌ها از چراغ‌های LED که در مقایسه با لامپ‌های فلورسنت کوچک‌تر هستند استفاده می‌شود و این به معنی آن است که می‌توانند در طرح‌های بسیار نازک و براق عرضه شوند. بدین ترتیب، این چراغ‌ها فضای بسیار کمی را در محیط تجاری شما اشغال می‌کنند، در نتیجه فضای بیشتری برای نمایش محصولات فیزیکی و فضای بیشتری برای تردد پیاده‌رو و غیره … ایجاد می‌شود.

ثانیاً نه‌تنها پوسته‌های پارچه به‌راحتی قابل تغییر هستند، بلکه خود چارچوب در مقایسه با نمایشگرهای دیگر بسیار قابل تنظیم است. این ویژگی حائز اهمیت است. به‌عنوان‌مثال، بسته به نیازهای منحصربه‌فرد خود، می‌توانید از بین سازه‌های دیواری، معلق یا مستقل انتخاب کنید و می‌توانید آنها را در هراندازه ای سفارش دهید.

صرفه‌جویی در انرژی

ال‌ای‌دی ها انرژی بسیار کمتری نسبت به نمونه‌های فلورسنت خود مصرف می‌کنند و فقط کسری از الکتریسیته موردنیاز را مصرف می‌کنند اما همچنان اثر روشنایی قوی‌تری از خود ساطع می‌کنند. مصرف انرژی کمتر منجر به ردپای کربن کمتری می‌شود و از کسب‌وکار شما به‌عنوان دوستدار محیط‌زیست حمایت می‌کند که یک نگرانی بزرگ در سراسر جهان است.

شما با استفاده از ال‌ای‌دی ها می‌توانید نه‌تنها کسب‌وکار خود را در سطح عملی پایدارسازی، بلکه مسئولیت‌های اجتماعی خود را نیز انجام دهید.

به‌عبارت‌دیگر، استفاده از لایت باکس‌های ال‌ای‌دی تأثیر مثبتی بر نتیجه دلخواه شما خواهد داشت و انتظارات عمومی را از نظر نگرانی‌های زیست‌محیطی در این فرایند برآورده می‌کند.

عمر بیشتر با چراغ‌های ال‌ای‌دی

استفاده از چراغ‌های ال‌ای‌دی در ساخت لایت باکس‌ها به‌منظور میانگین عمری در حدود 35000 تا 50000 ساعت است که در مقایسه با فلورسنت‌ها که طول عمری معادل 10000 تا 15000 است در باطن کاربردی‌تر جلوه می‌کند. علاوه بر این، لامپ‌های LED نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی تا پایان عمر خود دارند، بااین‌حال، با چراغ‌های فلورسنت می‌توانید به‌صورت دستی چراغ‌های ذوب شده را تعویض کنید.

از دیگر امکانات ویژه که از آن نام می‌بریم در واقع، هنگامی که لامپ‌های فلورسنت به پایان می‌رسند، به طور ناگهانی خاموش می‌شوند که می‌تواند شما را غافلگیر کند و تجارت شما را در تاریکی رها کند. چراغ‌های LED باگذشت زمان کم‌رنگ‌تر می‌شوند، بنابراین شما همیشه می‌دانید که چه زمانی به پایان می‌رسد و دراین‌بین شما فرصت جایگزینی دارید.

لایت باکس‌های LED به دلیل مقاومت در برابر ضربه، دوام بیشتری دارند. در دنیای شلوغی که امروز در آن زندگی می‌کنیم، تقریباً غیرممکن است که به خرید بروید بدون اینکه از صفحه‌نمایش‌های بزرگ که برای جلب‌توجه ما فریاد می‌زنند، مبهوت آنها نشوید. تبلیغات در لایت باکس‌ها بزرگ‌تر، بهتر و روشن‌تر می‌شوند.

ساخت لایت باکس‌ها با تنوع بالا بسیاری از مشکلات تعویض پوسترهای دائمی و هزینه‌های اضافی را کاهش داده است؛ بنابراین آن را برای همه برندها در صنایع مختلف که به دنبال ابزارهای تبلیغاتی متناسب با استراتژی‌های بازاریابی پویا خود هستند، بسیار مناسب می‌دانیم. در ساخت لایت باکس‌ها شما در انتخاب قاب، طرح، رنگ و شکل آزاد هستید و همچنین در مورد رنگ نور به همان اندازه که می‌خواهید خلاقیت داشته باشید و داستان برند خود را به تخیلی‌ترین شکل بازگو کنید.

ازآنجایی‌که ثابت شده است که لایت باکس‌ها یک ابزار تبلیغاتی بسیار موفق هستند، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد، مانند:

نمایشگر نقاط فروش

تابلوهای شرکتی

نمایش‌های تبلیغاتی

اطلاعات نمایشگاه

نمایشگاه‌ها

در نهایت، نمایشگرهای روشن نسبت به نسخه‌های بدون نور توجه بیشتری را از سوی مشتریان جلب می‌کنند، بنابراین به افزایش فروش شما کمک می‌کنند. بدین ترتیب، این محصولات باید به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری برای هر کسب‌وکاری که سعی در به حداکثر رساندن آگاهی از برند و درآمد فروش خود دارد در نظر گرفته شود.