استند پلکسی رومیزی

استند پلکسی رومیزی

ورقه های پلکسی به دلیل کاربرد فراوانی که در صنعت و دنیای امروز دارند، بسیار مورد توجه صنعتگران و عموم مردم قرار گرفته اند.  پلکسی ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند، که یکی از پرکاربرد ترین آن ها نوع استند های پلکسی رومیزی می باشد. استند پلکسی رومیزی نقش مهمی را در  معرفی محصول در عرصه ی تبلیغات ایفا می کند. و بر خلاف ظاهر کوچکی که دارد، تأثیر بزرگی خواهد داشت. با به کارگیریه استند پلکسی رومیزی شاهد جلب توجه افراد به سمت محصولاتی که با استند پلکسی نمایش داده می شوند خواهید بود.

انواع استند طلقی پلکسی

استندهای پلکسی به دلیل کوچک بودن برای تبلیغ و نمایش در داروخانه ها و آرایشگاه ها به کار برده می شوند. این محصول به دلیل خاصیت و ویژگی های پلکسی گلاس بکار برده شده، در برابر ضربه مقاوم و ضد خش می باشد.

مزایا و ویژگی های استند رو میزی

مزایا و ویژگی های استند رو میزی

وزن سبک و مقاومت بالا: وزن کم و حمل و نقل راحت استفاده از استند پلکسی رومیزی، سبب شده که مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. مقاومت و دوام بالا، بدون نگرانی و ترس از خرابی یکی از دلایل مهم استفاده از این محصول به شمار میرود. برای استفاده  نمایشگاه هایی که تغییر مکان میدهند و ثابت نیستند، بسیار مناسب و کاربردی است. این نوع محصول با توجه به سلیقه ی مشتری به صورت پانلی و تاشو با تصاویر چاپی قابل سفارش است.

کوچک بودن: در غرفه های نمایشگاهی به دلیل نبود فضای کافی و جابه جایی های متعدد به وسیله ی استند پلکسی رومیزی می توان به سادگی محصولات خود را به نمایش گذاشت. که بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد‌.

نصب و جاگذاری آسان: اغلب نصب استندهای تبلیغاتی بسیار زمان بر بوده و نارضایتی مشتریان را به دنبال داشته است. اما استندهای رومیزی برای صرفه جویی در زمان و هم چنین هزینه بسیار گزینه مناسب و معقول تری می باشند.

ظاهر زیبا و جلوه گر: استندهای پلکسی رومیزی در انواع متعدد فانتزی و گرافیکی قابل طراحی هستند که مشتری می تواند بسته به نوع و سلیقه ی خود هر استندی را برای تبلیغات محصولات خود در نظر بگیرد.

مقرون به صرفه و نگهداری آسان: استندهای بزرگ تبلیغاتی، فضای بیشتری نسبت به استندهای رومیزی اشغال میکنند. هم چنین حمل و نگهداری آن ها بسیار دشوار تر از استندهای رومیزی می باشد. بنابراین استفاده از استندهای رومیزی بسیار مقرون به صرفه و راحت تر نسبت به سایر استندها خواهد بود.

انواع استند رومیزی از نظر جنس

انواع استند رومیزی از نظر جنس

استندهای پلکسی رومیزی از نظر جنس به دو نوع ایرانی و تایوانی تقسیم میشوند. که هر دو دارای کیفیت یکسان، اما از نظر مقاومت و ضد خش بودن، استند رومیزی تایوانی قوی ترند. استند رومیزی برای انواع مشاغل از جمله فروشگاه های آرایشی، لوازم التحریر، داروخانه ها و … مناسب اند.

استند رومیزی اداری

در ادارات غالبا از استندهای دارای پلکسی گلاس شفاف استفاده می شود‌. که به اسم های جا کاتالوگی پلکسی، پایه استند طلقی، استند پلکسی و… شناخته شده اند. استند پلکسی رومیزی ادارات به سه دسته:

  1. استند بروشور تبلیغاتی
  2. استند کارت ویزیت
  3. استند کاتالوگ تقسیم میشوند.

شکل ظاهری استند رومیزی که شامل رنگ، ابعاد و ضخامت آن می باشد، در جلب توجه و رضایت مشتری بسیار حائز اهمیت است. در استندهای اداری استفاده از لوگو شرکت و همچنین رنگ متناسب با دیزاین اداره از کارایی بالایی برخوردار است. پلکسی های ضخیم برای کالاهای با وزن زیاد، و هم چنین پلکسی های نازک برای کالاهای ظریف در نظر گرفته می شوند.

استند رومیزی

استند رومیزی تبلیغاتی

این نوع استند رومیزی اغلب به صورت های زیر طراحی می شوند:

  • استند معرفی محصولات
  • استند رومیزی نام
  • استند معرفی خدمات

استند های تبلیغاتی برای نمایش محصولات بسیار مهم هستند. هم چنین نمی توان کاربرد آن ها را در نگهداری از محصولات نادیده گرفت.

استند رومیزی دو طرفه

استندهای رومیزی دو طرفه همانطور که از نامش پیداست، به صورت دو طرفه کاربرد دارد و یک برگه جهت ارائه کار در نظر گرفته شده در دو طرف آن قرار می گیرد. این نوع محصول به عنوان شماره رزرو در رستوران ها، نمایش اسم و مشخصات افراد، معرفی محصولات فروشگاهی و… کاربرد دارد.

استند موبایل پلکسی رومیزی

موبایل ها دارای ابعاد متفاوتی هستند. بنابراین استندهای پلکسی موبایل در انواع مدل ها قابل طراحی و تولید می باشند. از انواع رنگ ها با توجه به سلیقه ی مشتری و هم چنین دیزاین ویترین بستگی دارد. با چاپ رنگی و یا حکاکی لوگوی تجاری خود روی استند پلکسی رومیزی موبایل تجربه ای فوق العاده را داشته باشید‌.

هولدر کاغذ استند رومیزی

هولدر کاغذ برای قرار دادن کاغذ و فرم مورد استفاده قرار می گیرد. که استند آن از جنس پلکسی کلاس می باشد. برای افرادی که به نظم اوراق خود اهمیت میدهند و همچنین محل کار بسیار مناسب می باشد. در ابعاد و طرح های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *