دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش پی وی سی

پی وی سی یک پلیمر مصنوعی است که ابتدا در سال 1872 توسط یک آزمایش تصادفی ساخته شد. دانشمند آلمانی یوجین باومن، گاز وینیل کلرید را در معرض نور خورشید قرار داد. دانشمندان توانستند به یک پودر جامد سفید رنگ دست پیدا کنند.  امروزه پی وی سی سومین پلیمر پلاستیکی مصنوعی پرکاربرد جهان است که به دلیل کم هزینه بودن و همه کاره بودن به طور گسترده استفاده می شود. دیوارپوش پی وی سی یکی از مهم ترین کاربردهای این ماده ارزشمند است.

این ماده اکنون حدود 20٪ از کل پلاستیک های تولید شده در سراسر جهان را تشکیل می دهد و پس از پلی اتلن در رتبه دوم قرار دارد. پی وی سی در صنایع مختلفی مانند ساخت و ساز، الکترونیک، پوشاک و مهمتر از همه دیوارپوش پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه، استفاده از دیوارپوش های PVC بسیار رواج پیدا کرده است. در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با دیوارپوش پی وی سی

آشنایی با دیوارپوش پی وی سی

وقتی صحبت از طراحی فضای داخلی خانه ما به میان می آید، بسیاری از مردم سعی می کنند با مد روز هماهنگ باشند و از جدیدترین دیوارپوش ها، پارکت ها، سرامیک و… استفاده کنند. چرا باید “پانل های پی وی سی” را برای فضای داخلی خود انتخاب کنید؟ آیا می دانستید50 درصد از محصولات PVC در ساخت و ساز استفاده می شوند. پی وی سی یک ماده کم هزینه بوده که جایگزین چوب در بسیاری از اقلام داخلی شده است. در دهه 1970، آلمانی ها اولین کسانی بودند که از ورق های پی وی سی در دیوارها به عنوان تزئینات داخلی استفاده کردند.

بهترین دیوارپوش پی وی سی چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه، دیوارپوش های pvc سهم عمده ای در دکوراسیون ایفا می کنند. اکثر دیوارهای مجتمع های تجاری و مسکونی به این محصول مجهز شده اند. سوال اینجاست که چگونه بهترین دیوارپوش پی وی سی را تهیه کنیم؟ خرید از یک منبع معتبر مانند رویال پلاست، پاسخ این سوال است. متخصصین ما با ارائه مشاوره جامع، شما را در خرید دیوارپوش ها راهنمایی می کنند.

چرا باید از دیوارپوش های پی وی سی استفاده کنیم؟

پانل های پی وی سی به عنوان یک ماده روکش برای دیوارها و سقف ها استفاده می شود. آنها همه کاره هستند و می توانند عنوان جایگزینی برای گچ یا POP باشند. بنابراین، اگر به دنبال جایگزینی برای مواد معمولی هستید، قطعا PVC انتخاب مناسبی خواهد بود.

تنوع بالای پانل های PVC

پانل های دیواری و سقفی پی وی سی در رنگ ها طرح های مختلف موجود است. این پانل ها به صورت ورق های سه بعدی نیز تولید می شوند. این ورقه ها جلوه ای یکپارچه در طول کل دیوار ایجاد می کنند. اگر به دنبال با کیفیت ترین دیوارپوش های پی وی سی هستید، قطعا رویال پلاست یک انتخاب ویژه و منحصر به فرد خواهد بود.

پی وی سی؛ زیبا و بادوام

پی وی سی؛ زیبا و بادوام

پانل های پی وی سی سبک، قوی و بسیار بادوام هستند که می توانید سالیان متمادی از آن ها استفاده کنید. حمل، جابجایی و نصب در محل بسیار آسان است و در حین نصب محیطی گرد و غبار ایجاد نمی کند. به یاد داشته باشید که میخ زدن به دیوارپوش های پی وی سی، سخت به نظر می رسد و ممکن است به ساختار کل پنل، آسیب وارد کند.

مقاومت به آب بسیار بالا

پانل های و دیوارپوش های پی وی سی از مواد ضد آب ساخته شده اند. در نتیجه در برابر آب و باران بسیار مقاوم هستند. پی وی سی برای پوشش سقف و دیوارهای مناطق پر از رطوبت مانند حمام، زیرزمین و گاراژ که مستعد رطوبت هستند، انتخاب مناسبی خواهند بود. از آنجایی که پانل های PVC در برابر رطوبت مقاوم هستند، از رشد کپک و قارچ جلوگیری می کنند.

نگهداری آسان

تمیز کردن دیوارپوش پی وی سی بسیار آسان است. تنها می توانید از یک پارچه مرطوب میکروفایبر استفاده کنید. لایه پلی اورتان این پانل ها سطحی صاف دارد که از تجمع کثیفی جلوگیری می کند. مزیت دیگر این است که پانل های پی وی سی به دلیل وجود عوامل غیر زرد کننده مانند دی اکسید تیتانیوم در ترکیب شیمیایی خود در برابر نور خورشید مقابله می کنند. همچنین بهتر است که از چراغ های LED استفاده کنید. هر چند وقت یکبار آنها را با یک پارچه مرطوب یا پاک کننده خانگی پاک کنید تا نو و تمیز به نظر برسند.

قیمت مناسب و نصب آسان

قیمت مناسب و نصب آسان

پانل های دیواری PVC را می توان به راحتی برش داد و نصب کرد. دیوارپوش پی وی سی بسیار سبک بوده که حمل و نقل، جابجایی و نصب در محل را تسهیل می کند. همچنین این دیوارپوش ها ارزان تر از پانل های دیواری چوب جامد و مرمری هستند. پی وی سی صد درصد قابل بازیافت است و به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند.

دیوارپوش پی وی سی و مقاومت در برابر گرما

از آنجایی که PVC از پلاستیک ساخته شده است، ممکن است هنگام گرم شدن آسیب ببیند. حداکثر دمایی که دیوارپوش های پی وی سی می توانند تحمل کنند، 60 درجه سانتی گراد است. بنابراین از نصب آن در مکان های با دمای بالا مانند آشپزخانه خودداری کنید. همچنین این دیوارپوش ها برای سونا و جکوزی مناسب نیستند. تمامی مزایای بالا سبب می شود تا شما از دیوارپوش های پی وی سی استفاده کنید. جهت خرید این دیوارپوش ها با شماره های درج شده در سایت رویال پلاست تماس حاصل فرمایید.

قیمت دیوارپوش پی وی سی

قیمت این محصول به عوامل متعددی مثل جنس، کیفیت، ضخامت و اندازه آن وابسته است. هزینه پی وی سی نسبت به سایر محصولات سنگی و مرمری بسیار پایین تر است و کیفیت بالاتری نیز دارد. برای داشتن یک خرید ایده آل و مقرون به صرفه با بهترین شرایط، کافی است از طریق سایت رویال پلاست اقدام فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *